.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ژنرال صهیونیستی: حمله به رفح مساوی سقوط اسراییل است
ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار داد حمله به رفح، اسراییل را به لبه پرتگاه سوق خواهد داد.
ژنرال صهیونیستی: حمله به رفح مساوی سقوط اسراییل است

اسحاق بریک ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار داد حمله به رفح، اسرائیل را به لبه پرتگاه سوق داده و نابودی آن را به دنبال خواهد داشت.

 

این ژنرال سابق ارتش اشغالگر با انتشار مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص نوشت: راه حلی که ما باید به سوی آن حرکت کنیم توافق برای آزادی گروگان‌ها است، این می‌تواند ما را به صورت عزتمندانه از شرایطی که در آن هستیم خارج کند و بتوانیم به زندگی عادی خود در خانه‌هایمان بازگردیم، حماس نباید مجدداً تقویت شود بلکه باید یک ساختار اداری بین المللی دارای نیروی پلیس تشکیل شده و جایگزین حکومت حماس شود.

 

وی افزود: اگر وارد رفح شویم در دستیابی به هدف نابودی حماس موفقیتی نخواهیم داشت، اما این امکان وجود دارد که خود را در شرایط امنیتی بسیار سخت‌تر از پیش از ورود به این منطقه بیابیم و گروگان‌های خود را برای همیشه از دست بدهیم، اگر مقامات سیاسی و امنیتی برای ورود به رفح تصمیم‌گیری کرده‌اند باید بدانند که خسارتی جدی به مصونیت سیاسی و امنیتی اسرائیل وارد خواهد شد، ما در روابط خود در جهان با مشکل مواجه می‌شویم و گلوله برفی در عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و روابط بین الملل به سمت پرتگاه حرکت خواهد کرد و هیچ بازگشتی برای آن نخواهد بود.

 

در ادامه این مقاله می‌خوانیم: ما شرایط نامناسبی در جهان داریم به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکا، جوزپ بوریل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش به دلیل افزایش تعداد کشته شدگان غیرنظامی در جنگ غزه خواستار عدم ارسال سلاح به اسرائیل شد. هلند صادرات قطعات یدکی اف ۳۵ به اسرائیل را متوقف کرد، شرکت‌های زیادی در جهان پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کردند و جهان در حال خفه کردن ما پیش از ورود به رفح است، ما می‌توانیم به یک کشور منحوس تبدیل شویم که دارایی‌های مهم خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند بدون آنها یکبار دیگر رشد کند.

 

بریک گفت: سوال بسیار مهم آن است که مصر چه رفتاری خواهد داشت، تاکنون هیچ توافقی با آنها در خصوص تسلط ارتش اسرائیل بر محور فیلادلفیا و بستن تونل‌های شبه جزیره سینا به نوار غزه منعقد نشده است، بدون هر راه حلی همکاری با آنها این مشکلی خطرناک باقی خواهد ماند چرا که گویی ما اصلاً در این جنگ کاری انجام نداده‌ایم زیرا حماس یک بار دیگر با ادواتی که از تونل‌های شبه جزیره سینا وارد غزه شده تجدید قوا کرده است.

 

بریک گفت: پس از ورود به رفح چه چیزی عدم انتقال هزاران جنگجوی حماس از مناطق امن از طریق این تونل‌ها را تضمین می‌کند؟

 

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تصمیم گیران این واقعیت را مورد توجه قرار نمی‌دهند که افزایش سطح درگیری با حزب الله پس از ورود به رفح انتقال نیروهای بیشتر ارتش به مناطق شمالی را در پی خواهد داشت و کاهش نیروها در غزه به معنای بازگشت حماس و آوارگان به این منطقه است.

 

وی در بخش پایانی مقاله خود هشدار داد حمله به رفح اوضاع کرانه باختری در ماه رمضان را نیز رو به وخامت برده و این سوال مطرح می‌شود که چه کسی قرار است آنجا از جان یهودیان دفاع کند؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.436 seconds.